رئیس مرکز امور مدرسان؛ رویکرد ارتقای کیفیت در یکایک مولفه های دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد

۰۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۴ کد : ۴۷۲۵۳ اخبار شیرپوینت اسلایدر اخبار
تعداد بازدید:۳۰۹۸
مبنای طراحی دوره های آموزشی در دانشگاه این است که هر آنچه آموزش می دهیم منجر به نیروی انسانی تربیت شده و آماده ورود به بازار کار باشد

کارگاه آموزشی امور مدرسان ویژه نمایندگان مدرسان استانهای منطقه 2 دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور (استانهای مازندران، گیلان و گلستان) و کلیه مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی استان مازندران در ساری برگزار شد.

حامد باقری فراهانی رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه در این جلسه با اذعان این مطلب که مبنای طراحی دوره های آموزشی در دانشگاه این است که هر آنچه آموزش می دهیم منجر به نیروی انسانی تربیت شده و آماده ورود به بازار کار باشد، گفت: طی دو سال اخیر حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تمامی حوزه ها در راستای ارتقای کیفیت و برندسازی آموزشهای مهارتی بوده است

وی ادامه داد: رویکرد دانشگاه ارتقای کیفیت است و این ارتقا در یکایک مولفه های آموزش وجود دارد. بنابراین ما به دنبال جذب دانشجوی کیفی تر، توسعه مراکز کیفی تر که ارتباط مناسب با بازار کار دارند، برنامه های درسی کیفی تر و منطبق با نیاز بازار کار و مدرس آشنا با بازار کارهستیم.

باقری فراهانی افزود: در حوزه مدرسان هم توجه ما به ماموریت گرایی بوده است و درواقع به مدرسان اختیار دادیم در یک سقف تعیین شده درسی عناوین مرتبط با تخصص خود را انتخاب کند و با اجرای این مساله محدوده فعالیت مدرس در نظام علمی کاربردی مشخص و بر اساس ماموریت آن مرکز تعیین شده است.

#علمی_شو_کاربردی_شو

www.uast.ac.ir

ma.uast.ac.ir

Soroush: @uast_ac_ir

Bale: @uast_ac_ir

Twitter: @uast_ac_ir
Instagram: @uast_ac_ir

کلیدواژه‌ها: حامد باقری فراهانی کارگاه امور مدرسان منطقه 2 دانشگاه علمی کاربردی مازندران